książka
Wydawnictwo Iuris |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Przekaz reklamowy w pełni realizuje swobodę w komunikowaniu się producentów i konsumentów. Rozwój handlu, a przede wszystkim jego umiędzynarodowienie oraz rozwój technik komunikacyjnych, sprawiają, że reklama staje się wszechobecna, często w sposób niemal decydujący wpływając czy też oddziałując na nasze życie. Jak istotny jest problem ochrony konsumenta przed nierzetelnym przekazem reklamy, świadczą nie tylko regulacje prawne Unii Europejskiej i przepisy krajowe, ale także coraz częściej podejmowane decyzje o samoograniczeniu reklamy. Dla osiągnięcia sukcesu nie wystarczy, że przekaz reklamowy jest merytorycznie i artystycznie doskonały, musi jeszcze spełnić wszelkie wymogi wynikające z obowiązującego porządku prawnego. Z tego właśnie powodu niniejsza książka ma na celu przybliżenie regulacji prawnych odnoszących się do działalności reklamowej.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Iuris |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 16.08.2012 |