Redundancja w mediach - Agnieszka Kula - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Redundancja w mediach (miękka)

Studium pragmalingwistyczne

książka

Redundancja w mediach, Studium pragmalingwistyczne - opis produktu:

Czy redundancja może być terminem? Z jednej strony obrosła negatywnymi konotacjami (np. tekst redundantny = tekst rozwlekły), z drugiej wydaje się pojęciem na tyle nieznanym (niemal trudnym do wymówienia), że nieosadzonym w potocznych kontekstach, wyjętym z codziennego użycia - a więc "rokującym" jako termin. Prześledzenie redundancji w mediach zdaje się zadaniem karkołomnym: w epoce zwrotu repetetywnego właściwie każdy przekaz mieści się w jej ramach. Autorka podejmuje się jednak wskazania obszarów nieoczywistych, które decydują o tożsamości współczesnych mediów, zarówno tradycyjnych, jak i najnowszych. Dowodzi jednocześnie, że redundancja jako właściwość występująca na wielu różnych poziomach tekstu może zarówno służyć zrozumiałości i oswajaniu przekazu, jak i sprzyjać jego hermetyczności.

Książka Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne, pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Autorem książki jest Agnieszka Kula. Należy do gatunków: nauki humanistyczne, językoznawstwo, kulturoznawstwo. Książka Redundancja w mediach liczy 320 stron. Jej wymiary to 170x240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Redundancja w mediach, Studium pragmalingwistyczne

4.3/5 ( 12 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    3
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.