Public Relations / Wojciech Budzyński 30,90 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Public Relations (miękka)

Wizerunek, Reputacja, Tożsamość

książka

  • Wydawnictwo Poltext
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 260
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Public Relations, Wizerunek, Reputacja, Tożsamość - opis produktu:

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera.
Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
S
Szczegóły
  • RRecenzje
  • Książka
  • Public Relations, Wizerunek, Reputacja, Tożsamość
Średnia ocena:
4.5
    11
    2
    0
    2
    0
Twoja ocena:
imię, nazwisko lub nick:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -35%
Król przyjmuje. Zasady dynamiki Tom 1

E. Mendoza

29,09 zł 44.74
Zapowiedź - 20.10.2019
  • -34%
Zaraz będzie po wszystkim

G. Uzdański

24,35 zł 36.90
Zapowiedź - 20.9.2019
  • -35%
Bob Honey robi swoje

S. Penn

24,65 zł 37.93
Zapowiedź - 5.9.2019
  • -25%
SMS-owy epizod

A. Dworski

21,33 zł 28.43
  • -37%
Polluks. Bezlitosna siła Tom 2

A. Lingas-Łoniewska

25,05 zł 39.77
Zapowiedź - 21.9.2019
  • -25%
Wileński poker

R. Gavelis

33,60 zł 44.80
Niedźwiedź

M. Orzełowski

33,98 zł
  • -25%
Iris Mcblack Kryształowe serce Tom 1

M. Bergel

28,35 zł 37.80

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane...

  • Rzeczywiste szansę rozwoju PR daje tylko otwarte i wolne społeczeństwo. Nie przypadkiem idea kreowania public relations pojawiła się w USA. W tym państwie, stworzonym przez imigrantów z całego niemal świata, widziano potrzebę współdziałania z różnymi społecznościami, podejmowania prób godzenia...

  • Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę...

  • Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety...

  • 43.79 zł
    37.22 zł

    Public relations - biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny...

  • Książka oparta jest na cyklu artykułów "Kurs Public Relations", który ukazywał się na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz w 2006 i 2007 roku. W publikacji odnaleźć można ważne informacje z następujących zagadnień: "PR wewnętrzny firmy czy zlecany na zewnątrz", "Jak w...