Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Public relations w zarządzaniu firmą

książka

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Niniejsze opracowanie jest zbiorem artykułów zredagowanych w oparciu o wystąpienia prelegentów na III Kongresie Public Relations. Wszystkie opublikowane referaty są wyrazem oryginalnych przemyśleń ich autorów i wskazują możliwości praktycznego zastosowania narzędzi PR w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, wykorzystania Internetu w działaniach PR oraz kształtowania relacji z mass mediami w sytuacjach kryzysowych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 29.08.2012

RECENZJE - książki - Public relations w zarządzaniu firmą

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0