Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem
książka
Wydawnictwo WSIIZ |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Kolejny tom publikacji uczestników Kongresu jest dowodem na rosnącą rangę i znaczenie problemu komunikacji. Tematyka artykułów publikowanych w książce odzwierciedla aktualne zainteresowania badawcze środowiska naukowego zajmującego się komunikacją społeczną i pokrewnymi dziedzinami, a także wskazuje na najważniejsze problemy nurtujące ludzi PR-u w ich codziennej praktyce. Możemy tu znaleźć doniesienia z badań, analizy przypadków, kwestie związane z public relations w samorządzie, przedsiębiorstwie, polityce czy służbie zdrowia. Autorzy podejmują również tematy związane z mediami, zmianami towarzyszącymi uregulowaniom ich funkcjonowania, a także misją mediów publicznych.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | WSIIZ |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 16.04.2010 |