rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

Public Relations Wizerunek, Reputacja, ...

W. Budzyński

książka (miękka)

35,40 zł taniej -21%

Public relations. Wiarygodny dialog z ...

K. Wojcik

ebook pdf

133,58 zł taniej -15%

Public relations - mobi, epub

D. Tworzydło

ebook, multiformat: mobi, epub

37,22 zł taniej -15%

Public Policy

M. Kraft

lit. obcojęzyczna

182,31 zł taniej -9%

Collaborations Relations Confrontations

Roth

lit. obcojęzyczna

216,71 zł taniej -9%

Badania w public relations Wprowadzenie

A. Miotk

książka (miękka)

50,58 zł

Międzynarodowe public relations jako ...

M. Leszczyński

książka (miękka)

32,25 zł taniej -25%

Public relations w praktyce
ocena: 5, głosów: 3
 

Public relations w praktyce

książka

Wydawnictwo: Felberg

Oprawa: twarda

Ilość stron: 596

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 98,20

Cena detaliczna: 130,92

U nas taniej o 25%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń
Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Public relations w praktyce - opis produktu:

Książka F.P.Seitela dobrze przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych tradycji w rozwoju tej dziedziny, dla funkcjonowania w demokratycznym społeczeństwie i przy tak konkurencyjnej gospodarce wolnorynkowej, a także - co szczególnie akcentował Autor - w dobie Internetu i w nowym milenium.

Public relations w praktyce - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: Felberg
Oprawa:twarda
Wymiary:210x260
Ilość stron:596
ISBN:83-88667-21-1
Wprowadzono: 26.07.2006
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Public relations w praktyce - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Obcym alfabetem. Jak ludzie Kremla i ...

G. Rzeczkowski

książka (miękka)

25,85 zł taniej -35%

Wiedźmin Tom 1-8 Komplet

A. Sapkowski

książka (pakiet)

224,99 zł taniej -25%

Nietoperz i suszone cytryny

M. Meller

książka (miękka)

25,89 zł taniej -35%

Odbiorę ci wszystko

R. Lillegraven

książka (miękka)

25,79 zł taniej -35%

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

35.40 zł

taniej -21%

Public Relations Wizerunek, Reputacja, Tożsamość

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej...

książka

57.86 zł

taniej -0%

Public relations organizacji w zarządzaniu...

Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z...

książka

52.87 zł

taniej -0%

Public Relations w bankach wirtualnych

Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi...

ebook

133.58 zł

taniej -15%

Public relations. Wiarygodny dialog z ...

Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR (w tym...

ebook

37.22 zł

taniej -15%

Public relations - mobi, epub

Public relations - biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji...

lit. obcojęzyczna

182.31 zł

taniej -9%

Public Policy

For students beginning a study of political science Kraft and Furlong both political science U of WisconsinGreen Bay provide an introduction to how public policy is made For students who will not necessarily take another course in political science they explain the mechanics and emphasize the importance of public participation in policy mak

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: