Public Relations w komunikowaniu społecznym i marketingu / Jerzy Olędzki 50,63 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Public Relations w komunikowaniu społecznym i marketingu (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 416
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Public Relations w komunikowaniu społecznym i marketingu - opis produktu:

Rzeczywiste szansę rozwoju PR daje tylko otwarte i wolne społeczeństwo. Nie przypadkiem idea kreowania public relations pojawiła się w USA. W tym państwie, stworzonym przez imigrantów z całego niemal świata, widziano potrzebę współdziałania z różnymi społecznościami, podejmowania prób godzenia sprzecznych interesów i sprzyjania demokratycznym przemianom, gdyż to one miały być siłą motoryczną rozwoju tego kraju. Rozwój mediów masowych dawał szansę dotarcia do dużych grup i jednocześnie zwrócił uwagę na znaczenie opinii publicznej nie tylko w kwestiach politycznych i kampaniach wyborczych, ale także szukania dróg kompromisu i rozwiązywania problemów lokalnych poprzez publiczne artykułowanie różnic i dyskutowanie o słabych i mocnych stronach używanej przez adwersarzy argumentacji. Atmosfera swobód obywatelskich i hasła demokracji przyczyniły się do potrzeby wyartykułowania pojęcia public relations w kontekście poprawy komunikacji społecznej. Dobre relacje ze społecznościami lokalnymi były przedmiotem szczególnej troski wszystkich liderów politycznych i religijnych, gdyż to dzięki nim mieli oni możliwości zaistnieć. Podobne zachowanie i styl myślenia musiały prezentować lokalne media, a za nimi lokalny biznes. Założenie, że poszukiwanie szans dialogu ze wszystkimi grupami otoczenia jest skutecznym instrumentem w zapobieganiu konfliktom i szukaniu porozumienia, legło u podstaw formułowanej wówczas idei public relations. Zdobywanie akceptacji społecznej dla swoich pomysłów oraz siebie to umiejętność ceniona w każdym środowisku; stała się też poszukiwana przez przedsiębiorców i polityków, dając podstawy do powstania nowego zawodu - specjalisty czy konsultanta public relations.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Ilość stron: 416
  • ISBN: 978-83-7545-194-8
  • Wprowadzono: 21.04.2011

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -45%
Dynastia Miziołków

Joanna Olech

16,41 zł 29.83
  • -42%
Marzycielka

Katarzyna Michalak

23,07 zł 39.77
  • -33%
Seksuolożki. Sekrety gabinetów

Marta Szarejko

26,69 zł 39.84
  • -35%
Pacjentka

Alex Michaelides
25,88 zł 39.82

  • -38%
Złota klatka

Camilla Lackberg

24,69 zł 39.82
  • -30%
Zjazd absolwentów

Guillaume Musso

27,09 zł 38.69
  • RRecenzje
  • Książka
  • Public Relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
3.7/5 ( 9 ocen )
    5
    4
    4
    0
    3
    3
    2
    2
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny
  • 2-09-2016
  • 21:12

Plagiat? Potrzeba pisania tego samego, w kółko? Długo zastanawiałem się, dlaczego takie książki pojawiają się na rynku. Przecież o tym samym (i to samo) pisali już amerykańscy znawcy PR 30-40 lat temu. Zastanawianie się nad społecznym wymiarem public relations przypomina dyskusję o zawartości cukru w cukrze. Teraz, w XXI w., podobne wynurzenia brzmią jak odkrywanie prochu, niestety. I za coś takiego trzeba zapłacić ponad 40 zł (tu ukłony w stronę gandalf.com za systematyczne obniżki tego typu twórczości)! Stanowczo odradzam gromadzenie takiej literatury. Tym bardziej, że autorzy (a zwłaszcza grupa redakcyjna), jacy zgromadzili się w tej publikacji, nie są nazwiskami z pierwszego szeregu nawet tego prowincjonalnego, polskiego PR. Jedyne, co o nich wiadomo, to wyraźne, PRL-owskie CV - co przejawia się w specyficznym, drewnianym języku, jakim pisane jest to dzieło (np. "O synergię PR i marketingu" czy "Społeczna rola organizacji jako kreatora kultury" - tego nie da się dziś czytać!!!). Trzy podrozdziały poświęcone związkom PR i marketingu - w sensie redakcyjnym to absurd. Itd., itp... Słowem - nie sięgajcie po tę pozycję! Jako opał za droga, jako źródło "naukowe" - zbyt zabawna.

Czy recenzja była pomocna?

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest...

  • Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne?...

  • Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę...

  • Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety...

  • 43.79 zł
    37.22 zł

    Public relations - biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny...

  • Książka oparta jest na cyklu artykułów "Kurs Public Relations", który ukazywał się na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz w 2006 i 2007 roku. W publikacji odnaleźć można ważne informacje z następujących zagadnień: "PR wewnętrzny firmy czy zlecany na zewnątrz", "Jak w...