Public Relations w komunikowaniu społecznym i marketingu - Jerzy Olędzki - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Public Relations w komunikowaniu społecznym i marketingu (miękka)

książka

Public Relations w komunikowaniu społecznym i marketingu - opis produktu:

Rzeczywiste szansę rozwoju PR daje tylko otwarte i wolne społeczeństwo. Nie przypadkiem idea kreowania public relations pojawiła się w USA. W tym państwie, stworzonym przez imigrantów z całego niemal świata, widziano potrzebę współdziałania z różnymi społecznościami, podejmowania prób godzenia sprzecznych interesów i sprzyjania demokratycznym przemianom, gdyż to one miały być siłą motoryczną rozwoju tego kraju. Rozwój mediów masowych dawał szansę dotarcia do dużych grup i jednocześnie zwrócił uwagę na znaczenie opinii publicznej nie tylko w kwestiach politycznych i kampaniach wyborczych, ale także szukania dróg kompromisu i rozwiązywania problemów lokalnych poprzez publiczne artykułowanie różnic i dyskutowanie o słabych i mocnych stronach używanej przez adwersarzy argumentacji. Atmosfera swobód obywatelskich i hasła demokracji przyczyniły się do potrzeby wyartykułowania pojęcia public relations w kontekście poprawy komunikacji społecznej. Dobre relacje ze społecznościami lokalnymi były przedmiotem szczególnej troski wszystkich liderów politycznych i religijnych, gdyż to dzięki nim mieli oni możliwości zaistnieć. Podobne zachowanie i styl myślenia musiały prezentować lokalne media, a za nimi lokalny biznes. Założenie, że poszukiwanie szans dialogu ze wszystkimi grupami otoczenia jest skutecznym instrumentem w zapobieganiu konfliktom i szukaniu porozumienia, legło u podstaw formułowanej wówczas idei public relations. Zdobywanie akceptacji społecznej dla swoich pomysłów oraz siebie to umiejętność ceniona w każdym środowisku; stała się też poszukiwana przez przedsiębiorców i polityków, dając podstawy do powstania nowego zawodu - specjalisty czy konsultanta public relations.

Książka Public Relations w komunikowaniu społecznym i marketingu pochodzi z wydawnictwa Aspra JR F.H.U.. Autorem książki jest Jerzy Olędzki. Książka Public Relations w komunikowaniu społecznym i marketingu liczy 416 stron. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Aspra JR F.H.U.
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Ilość stron: 416
  • ISBN: 978-83-7545-194-8
  • Wprowadzono: 21.04.2011

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -49%
Dynastia Miziołków twarda
15,21 zł 29.83
Dodaj do koszyka
  • -43%
Zawsze w porę miękka
22,74 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -41%
Ten dzień miękka
23,50 zł 39.83
Dodaj do koszyka
  • -42%
Kaprys milionera miękka
23,19 zł 39.99
Dodaj do koszyka
  • -41%
Halny Cykl: Komisarz Forst, Tom 6 miękka
25,32 zł 42.90
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Public Relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

3.7/5 ( 9 ocen )
    5
    4
    4
    0
    3
    3
    2
    2
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

magister

  • 2-09-2016
  • 21:12

Plagiat? Potrzeba pisania tego samego, w kółko? Długo zastanawiałem się, dlaczego takie książki pojawiają się na rynku. Przecież o tym samym (i to samo) pisali już amerykańscy znawcy PR 30-40 lat temu. Zastanawianie się nad społecznym wymiarem public relations przypomina dyskusję o zawartości cukru w cukrze. Teraz, w XXI w., podobne wynurzenia brzmią jak odkrywanie prochu, niestety. I za coś takiego trzeba zapłacić ponad 40 zł (tu ukłony w stronę gandalf.com za systematyczne obniżki tego typu twórczości)! Stanowczo odradzam gromadzenie takiej literatury. Tym bardziej, że autorzy (a zwłaszcza grupa redakcyjna), jacy zgromadzili się w tej publikacji, nie są nazwiskami z pierwszego szeregu nawet tego prowincjonalnego, polskiego PR. Jedyne, co o nich wiadomo, to wyraźne, PRL-owskie CV - co przejawia się w specyficznym, drewnianym języku, jakim pisane jest to dzieło (np. "O synergię PR i marketingu" czy "Społeczna rola organizacji jako kreatora kultury" - tego nie da się dziś czytać!!!). Trzy podrozdziały poświęcone związkom PR i marketingu - w sensie redakcyjnym to absurd. Itd., itp... Słowem - nie sięgajcie po tę pozycję! Jako opał za droga, jako źródło "naukowe" - zbyt zabawna.

Czy recenzja była pomocna?