Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Public relations. Teoria i studia przypadków

książka

Wydawnictwo WSIIZ
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie teoretycznych aspektów public relations oraz przykładów sytuacji, które zdarzająsię w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Książka zawiera ponadto terminologię oraz kluczowe pojęcia z zakresu PR. Zamierzeniem autora było przekazanie zarówno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, która umożliwi rozwiązywanie problemów pojawiających się w praktyce zawodowej. Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations oraz bariery, jakie pojawiają się w trakcie jej wdrażania. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono się przede wszystkim na elementach ściśle związanych z prezentowanymi w dalszej części studiami przypadków. Rozdział trzeci stanowi zestawienie przykładów do rozwiązania w formie case study oraz opracowań do analizy.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: WSIIZ
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 28.09.2005

RECENZJE - książki - Public relations. Teoria i studia przypadków

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0