Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Public relations

Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

książka

Wydawnictwo Poltext
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 24.11.2008

RECENZJE - książki - Public relations, Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

4.5/5 ( 4 oceny )
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0