Public relations
Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku książka
Wydawnictwo Poltext |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Poltext |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 24.11.2008 |