Psychologiczne mechanizmy reklamy - Dariusz Doliński - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Psychologiczne mechanizmy reklamy (twarda)

książka

Psychologiczne mechanizmy reklamy - opis produktu:

Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii.

Książka Psychologiczne mechanizmy reklamy pochodzi z wydawnictwa GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Autorem książki jest Dariusz Doliński. Książka Psychologiczne mechanizmy reklamy liczy 320 stron. Jej wymiary to 170x240. Oprawa jest twarda.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -49%
Dynastia Miziołków twarda
15,21 zł 29.83
Dodaj do koszyka
  • -43%
Zawsze w porę miękka
22,74 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -41%
Ten dzień miękka
23,50 zł 39.83
Dodaj do koszyka
  • -42%
Kaprys milionera miękka
23,19 zł 39.99
Dodaj do koszyka
  • -41%
Halny Cykl: Komisarz Forst, Tom 6 miękka
25,32 zł 42.90
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Psychologiczne mechanizmy reklamy

4.5/5 ( 6 ocen )
    5
    3
    4
    3
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Anna

  • 29-01-2012
  • 13:42

Kolejna świetna książka Dariusza Dolińskiego. Osobiście byłam jego studentką i byłam oczarowana sposobem prezentowania wiedzy przez profesora. Polecam wszystkim chcącym dowiedzieć się czegoś więcej na temat reklamy. Anna

Czy recenzja była pomocna?