Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Książka jest próbą systematyzacji poglądów na temat procesów operowania liczbami w wielowymiarowej perspektywie, z uwzględnieniem zagadnień psychologii rozwojowej i klinicznej oraz neuropsychologii klinicznej i poznawczej. W części teoretycznej Autorka przedstawia poglądy dotyczące struktury i organizacji procesów liczenia od czasów najwcześniejszych do współczesnych. W części empirycznej prezentuje badania własne oraz dokonuje porównania uzyskanych rezultatów w grupach dzieci z izolowanymi trudnościami w matematyce, z izolowanymi trudnościami w czytaniu, mieszanymi trudnościami w czytaniu i matematyce oraz bez trudności w czytaniu i liczeniu. Wyniki analizowane są także w kontekście poznawczych modeli przetwarzania liczb. Wartością pracy jest interdyscyplinarne spojrzenie na strukturę procesów operowania liczbami oraz ich wielowymiarowa eksploracja w badaniach własnych.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 26.03.2009 |