Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Psychologia biznesu

książka

Wydawnictwo Oficynka
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Prowadzisz biznes? Chcesz wiedzieć, jak to robić lepiej, wydajniej, z większą satysfakcją zarówno osobistą, jak i finansową? Oto podręcznik dla każdego praktyka biznesu. Zawiera wiedzę o komunikacji, efektywności, gratyfikacji, psychologii zarządzania, ale też i psychologii rynku. Rozjaśnia wątpliwości, podpowiada, jak znajdować rozwiązania i dostrzegać więcej niż konkurencja. Uczy rozumnego podejścia do pracy i ludzi pracowników, współpracowników, klientów wreszcie. Adam Ubertowski ukończył socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim (1991) i psychologię na Uniwersytecie Gdańskim (1998). Absolwent Comprehensive Management Program w Central Connecticut State University (1998). W roku 2005 obronił doktorat na Wydziale Ekonomicznym UG z dziedziny ekonomii behawioralnej (postawy podatkowe). Licencjonowany Coach ICC. Wykładał na UG. Jest Dyrektorem Programowym MBA Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. W latach 90. pracował w działach sprzedaży i promocji firm finansowych oraz medialnych i wydawniczych. Z branżą HR związał się w roku 1996, po dwóch latach założył własną firmę doradczą. Doradza zarządom licznych firm w tworzeniu strategii personalnych. Specjalizuje się w rekrutacji i selekcji kandydatów na wysokie stanowiska kierownicze oraz w prowadzeniu szkoleń dla kadry menedżerskiej i z zakresu zaawansowanych technik sprzedaży, negocjacji, wpływu społecznego. Jest autorem między innymi książki Ja.com, pierwszej na polskim rynku pozycji z zakresu budowania marki osobistej. Wydał też między innymi powieści Podróż do ostatniej strony, Szczególny przypadek Pani Pullmanowej oraz Inspektor van Graaf.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Oficynka
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 10.07.2015

RECENZJE - książki - Psychologia biznesu

4.8/5 ( 13 ocen )
  • 5
    11
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0