Przyszłość konkurencji - C.K. Prahalad - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

książka

Przyszłość konkurencji - opis produktu:

W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Rozważania rozpoczynają od odrzucenia założeń, że firma jednostronnie tworzy wartość, podstawą wartości są produkty, a klienci reprezentują popyt na to, co jest oferowane na rynku. Chcąc wykorzystać nowe możliwości, przede wszystkim należy przestać myśleć z perspektywy firmy i zacząć myśleć z perspektywy klienta. W koncepcji współtworzenia rynek stanowi forum dialogu między klientem a firmą. Autorzy wskazują kluczowe zmiany funkcjonalne, z jakimi przedsiębiorstwa będą miały do czynienia, w tym dotyczące rozwoju produktów, kształtowania cen, zarządzania kanałami dystrybucji, marką i relacjami z klientami, korzystania z techniki informacyjnej oraz sprawowania nadzoru korporacyjnego. Zachęcają do spojrzenia w inny sposób na źródła przewagi konkurencyjnej, podstawowe kompetencje, innowacje, rolę menedżera we współtworzeniu wartości i strategię firmy.

Książka Przyszłość konkurencji pochodzi z wydawnictwa PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Autorami książki są C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Przyszłość konkurencji liczy 234 stron. Jej wymiary to 170 x 240.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Przyszłość konkurencji

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 10 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: