Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przestrzeń edukacyjna

dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne

książka

Wydawnictwo Impuls
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Jakość pracy szkoły zależy od jakości pracy zatrudnionych w niej nauczycieli - ta oczywista myśl stała się myślą przewodnią publikacji `Przestrzeń edukacyjna - dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne`.

Materiały zawarte w książce zostały podzielone na trzy części wynikające z logicznego podziału poruszanych w nich zagadnień. W części pierwszej - `W poszukiwaniu wzorów pracy pedagogicznej` w opisie zawodu nauczycielskiego oparto się na refleksjach, jakich dostarczył analizowany materiał historyczny. Zgromadzenie wiedzy na temat tego, co było cenne w praktyce i teorii minionych lat, jest często wskazaniem możliwych rozwiązań dla obecnych problemów edukacyjnych. A dla rozważań nad osobą nauczyciela doświadczenia polskiej myśli pedeutologicznej zawsze pozostają cenne. W części drugiej - `Nauczyciel wobec wyzwań zmieniającej się rzeczywistości` zawarte są materiały, które pokazują, jak szeroka skala zagadnień mieści się w pojęciu `zawód nauczycielski`, jak wiele kwestii jest w stanie umknąć w trakcie codziennej pracy szkolnej. Poruszane w tej części problemy poszerzają naszą wiedzę na temat możliwości wynikających z przekrojowego spojrzenia na ten zawód. Trzecia część - `Współdziałanie i opór w relacjach nauczyciel - uczeń prezentuje natomiast możliwe przyczyny kolizji w relacjach między najważniejszymi podmiotami procesu edukacyjnego. Zawiera też wybrane problemy, na jakie może się natknąć pedagog w swej codziennej pracy wychowawczej. Wszystkie przedstawione w tej części teksty są również dowodem na to, jak ważnym wzorcem w procesie wychowania jest osoba nauczyciela.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Impuls
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 29.11.2012

RECENZJE - książki - Przestrzeń edukacyjna, dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne

4.3/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1