Przedsiębiorstwo a kryzys globalny (twarda)
książka
Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
W teorii ekonomii daje o sobie znać brak całościowej czy kompleksowej teorii przedsiębiorstwa z wykorzystaniem zarówno dotychczasowego dorobku ekonomii głównego nurtu, nowych trendów w postępie technicznym, osiągnięć nauk o zarządzaniu, jak i różnych teorii instytucjonalizmu. Przydatne okazują się nabywane doświadczenia wynikające z ostatniego kryzysu finansowego i gospodarczego - szeroko omawiane w tej książce.Prezentowane tu problemy ujęto przez pryzmat zarówno teorii ekonomii, teorii zarządzania, teorii przedsiębiorstwa, jak i właśnie doświadczeń wynikających z praktyki gospodarczej. Jest to niewątpliwą zaletą prezentowanych ujęć dotyczących zjawisk kryzysowych w gospodarce światowej i określenia roli przedsiębiorstw w nowych warunkach gospodarowania. W przedkładanym Czytelnikom zbiorze opracowań wyraźnie zostały wyodrębnione trzy części: w pierwszej została przedstawiona identyfikacja i konsekwencje kryzysu globalnego; druga dotyczy wynikających z kryzysu wyzwań i szans dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa; trzecia natomiast traktuje o perspektywach osiągania sukcesu ekonomicznego przedsiębiorstw w świetle opinii przedsiębiorców, badaczy i przedstawicieli instytucji finansowych.
Książka ma niewątpliwą wartość merytoryczną i wnosi wiele nowego do toczącej się dyskusji o źródłach i przyczynach zjawisk kryzysowych we współczesnej
gospodarce oraz wynikających stąd wyzwaniach dla rozwoju i funkcjonowania przedsiębiorstw.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 10.05.2011 |