Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie

Teoria i praktyka

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka prezentuje wiedzę na temat zasobów niezbędnych do powstania nowych firm, ich wzrostu i rozwoju. Jej istotną zaletą jest odwoływanie się zarówno do teorii, jak i praktyki gospodarczej. W poszczególnych rozdziałach daje się zauważyć logiczne ustrukturyzowanie treści, obejmujące: wprowadzenie, definiowanie pojęć i przyjmowanie klasyfikacji, odwołania do aktualnego stanu badań oraz przykłady praktyczne. Rozważania są podsumowywane ćwiczeniami i/lub pytaniami kontrolnymi. Taka struktura doskonale odpowiada wymogom nowoczesnego podręcznika.

Publikacja wyróżnia się na tle innych m.in. całościowym ujęciem zagadnień związanych z przedsiębiorczością oraz zarządzaniem małymi i średnimi firmami. Może służyć zarówno jako podręcznik akademicki (na kierunkach studiów związanych z naukami o zarządzaniu, ekonomią czy finansami), jak i źródło wiedzy dla praktyków na temat rozpoczynania oraz kontynuowania działalności gospodarczej, a także kształtowania postaw przedsiębiorczych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 21.12.2016

RECENZJE - książki - Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie, Teoria i praktyka

4.6/5 ( 11 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0