Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe

Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem [...] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu.
Prof. dr hab. Iga Rudawska

Inicjatywę opublikowania przez PWE pracy `Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe` uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji [...] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej - wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 25.04.2017

RECENZJE - książki - Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe, Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0