Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi

Jak pozyskać i zatrzymać klientów

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?
Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 03.06.2010

RECENZJE - książki - Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, Jak pozyskać i zatrzymać klientów

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0