książka
Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?
Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 03.06.2010 |