książka
Wydawnictwo Medpharm |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje. Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę?. Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne. Nauczy Państwa jak: -dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ?-planować akcje i kampanie promocyjne ?-budować pozycję apteki na rynku ?-rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje?-wyróżnić się w lokalnym środowisku ??kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów?-budować trwałe relacje z Klientami?-współpracować z lokalnymi partnerami ?-skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocjaNiewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja, po prostu muszą Państwo ją przeczytać !
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Medpharm |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 27.02.2009 |