Promocja w aptece

książka

Wydawnictwo Medpharm
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje. Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę?. Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne. Nauczy Państwa jak: -dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ?-planować akcje i kampanie promocyjne ?-budować pozycję apteki na rynku ?-rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje?-wyróżnić się w lokalnym środowisku ??kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów?-budować trwałe relacje z Klientami?-współpracować z lokalnymi partnerami ?-skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocjaNiewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja, po prostu muszą Państwo ją przeczytać !
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Medpharm
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 27.02.2009

RECENZJE - książki - Promocja w aptece

4/5 ( 3 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0