Promocja i informacja turystyczna
książka
Wydawnictwo Proksenia |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książka składa się z dwóch części. W pierwszej, poświęconej promocji dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Znajdzie tu Czytelnik też krótką charakterystykę współczesnej gospodarki turystycznej, produktu turystycznego oraz metod jego oceny. Szczególną uwagę poświęcono wybranym środkom, takim jak: wydawnictwa, targi, analizie mediów i zasadom współpracy z nimi, podróżom studyjnym, prezentacjom, warsztatom roboczym. Zamieszczono zasady konstrukcji planu medialnego - budżetu promocyjnego oraz rozdział dotyczący oceny skuteczności i efektywności działań promocyjnych.Część druga publikacji dotyczy informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych, aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej (wykorzystanie Internetu, oznakowanie turystycznego miast i regionów). Opisano m.in. działanie centrów i punktów "it", zadania POT, ROT i samorządów w zakresie informacji turystycznej i promocji. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej, bowiem w publikacji opisano głównie promocję miejsca docelowego (miasta, regionu, kraju).
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Proksenia |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 17.04.2013 |