SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Projektanci emocji O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja
  • Nowość
    image-nowość

książka

Wydawnictwo SQN Sine Qua Non
Data wydania 2024
Oprawa miękka
Liczba stron 376
  • Wysyłka Kup teraz, a produkt wyruszy do Ciebie już jutro!
    Dotyczy zamówień opłaconych przez PayU, kartą lub za pobraniem.

Opis produktu:

Jak stymulować kreatywność w marketingu?

Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?

Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.

Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:

ť Kreatywność to sport zespołowy;

ť Daj się zapamiętać;

ť Pozostaw po sobie dziedzictwo - a nie tylko wspomnienia.

Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike od środka. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.

***

W tej książce podzielę się wiedzą i zasadami, które gromadziłem przez trzydzieści lat pracy. Przeanalizuję, jak wiele z moich procesów kreatywnych i zasad było inspirowanych bezpośrednio doświadczeniami uczestników życia sportowego - samych sportowców, trenerów i drużyn. Mam nadzieję, że czytelnicy dostrzegą, iż wspomniane procesy i zasady mają uniwersalne zastosowanie dla dużych i małych marek. Przede wszystkim książka ta ma być użytecznym planem dla biznesu, marketingu i kreatywnych profesjonalistów, niezależnie od tego, czy mówimy o twórcach działających w pojedynkę, czy o zespołach składających się z dwóch, czy z tysiąca osób. Jeśli zastosujesz w praktyce zawarte tu przemyślenia, może to wzmocnić ciebie jako lidera, twój zespół i twoją markę i pomóc ci osiągnąć poziom kreatywnej doskonałości, który pozwoli ci budować trwałe więzi z konsumentami.

BIOGRAM

Greg Hoffman

Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMOs według Business Insider oraz Power Players magazynu AdAge. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrówno­ważonego rozwoju i wzmacniania równości.


S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: nowości,  wysyłka 24h
Kategoria: Literatura faktu, publicystyka,  Literatura faktu
Wydawnictwo: SQN Sine Qua Non
Oprawa: miękka
Rok publikacji: 2024
Wymiary: 140x205
Liczba stron: 376
ISBN: 9788382104370
Wprowadzono: 12.09.2024

RECENZJE - książki - Projektanci emocji O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike - Greg Hoffman

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: