Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk

książka

Wydawnictwo Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Zadowoleni klienci urzędów w istotny sposób wpływają na kształtowanie się pozytywnej opinii o funkcjonowaniu danego urzędu. Dlatego tak ważne jest ciągłe doskonalenie umiejętności urzędników w zakresie obsługi klientów.W Poradniku m.in.: Techniki i etapy obsługi klienta Zasady profesjonalnego zachowania Jak postępować z trudnym klientem Praktyczne podpowiedzi, przydatne techniki w radzeniu sobie w sytuacjach konfliktowych Specyfika formy kontaktu przez telefon, jak obsługiwać klienta, schematy rozmów, przykłady, praktyczne uwagi testy i kwestionariusze autodiagnoza umiejętności z interpretacją wyników. Poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników obsługujących klientów w urzędach pracy, izbach skarbowych, urzędach miast i gmin itd.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 31.07.2007

RECENZJE - książki - Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk

4.3/5 ( 7 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0