Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk
książka
Wydawnictwo Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Zadowoleni klienci urzędów w istotny sposób wpływają na kształtowanie się pozytywnej opinii o funkcjonowaniu danego urzędu. Dlatego tak ważne jest ciągłe doskonalenie umiejętności urzędników w zakresie obsługi klientów.W Poradniku m.in.: Techniki i etapy obsługi klienta Zasady profesjonalnego zachowania Jak postępować z trudnym klientem Praktyczne podpowiedzi, przydatne techniki w radzeniu sobie w sytuacjach konfliktowych Specyfika formy kontaktu przez telefon, jak obsługiwać klienta, schematy rozmów, przykłady, praktyczne uwagi testy i kwestionariusze autodiagnoza umiejętności z interpretacją wyników. Poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników obsługujących klientów w urzędach pracy, izbach skarbowych, urzędach miast i gmin itd.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 31.07.2007 |