Produkt turystyczny
książka
Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania:co to jest produkt turystyczny i jak powstaje,
kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony,
w jaki sposób kalkulować jego cenę,
gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny,
jakie badania marketingowe warto prowadzić,
które strategie produktu turystycznego należy stosować.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów, a także osób pracujących w branży turystycznej oraz pracowników administracji samorządowej.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 30.04.2010 |