Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń
książka
Wydawnictwo C.H.Beck |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznegoKsiążka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji - a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym - w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Autorka stara się wykazać zwłaszcza, że:
- własne pozytywne doświadczenia, wynikające z konsumpcji nabytych towarów i usług, wpływają na decyzje o powrocie do tejże konsumpcji w przyszłości;
- doświadczenia z konsumpcji usług o wysokim nasileniu cech niematerialnych są wartością samą w sobie i zwiększają satysfakcję konsumenta;
- im pozytywniejsze doświadczenia z konsumpcji towarów i usług, tym większe szanse na dynamizację rozwoju danej sfery.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | C.H.Beck |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 25.11.2010 |