Problemy wczesnej edukacji 2/2014 - PRACA ZBIOROWA - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Problemy wczesnej edukacji 2/2014 (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Gdański
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 126
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Problemy wczesnej edukacji 2/2014 - opis produktu:

Spis treści
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Leah O`Toole, Cooperative learning
in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich - z doświadczeń i refl eksji nauczyciela akademickiego (pedagoga praktyk) . . . . . . . . . . 21
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska, Kategoria rodziny
w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa. Ujęcie diachroniczne . . . . . . . . . . . . 45
Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,
Knowledge in the teaching-learning process - from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Aleksandra Maj, Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę
idei wyłaniającego się programu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
NARRACJE I PRAKTYKI
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning
in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy
to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
SPRAWOZDANIA
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference
of International Froebel Society. Canterbury, 26-28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów
Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118
Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Informacje dla Autorów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
Contents
STUDIES AND ARTICLES
Leah O`Toole, Cooperative learning
in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Małgorzata Wójcik, In search of a model for teaching practice - the experience and refl ection of an academic teacher (practice teacher) . . . . . . . . . . 21
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska,
Family in the mental lexicon of preschool children. Diachronic view . . . . . . . . . . . . . 45
Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska,
Knowledge in the teaching-learning process - from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Aleksandra Maj, The project approach as a strategy for the implementation
of the idea of an emergent curriculum . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
NARRATIONS AND PRACTICES
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers` learning
in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy
to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
REPORTS
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference
of International Froebel Society. Canterbury, 26-28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów
Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118
Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Information for Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123

Książka Problemy wczesnej edukacji 2/2014 pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Gdański. Publikacja jest pracą zbiorową . Należy do gatunków: nauki humanistyczne, pedagogika, inne. Książka Problemy wczesnej edukacji 2/2014 liczy 126 stron. Jej wymiary to 168x240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -45%
Miś Gabryś i przyjaciele 2 płyty CD twarda
3,47 zł 6.31
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -34%
Między nieładem a niewolą Krótka historia myśli politycznej twarda
45,53 zł 68.99
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -38%
Kobiety z obrazów miękka
27,84 zł 44.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -30%
Twoja wewnętrzna moc Jak żyć dobrze w niespokojnych czasach twarda
41,98 zł 59.98
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -32%
Zero zahamowań twarda
27,20 zł 39.99
Dodaj do koszyka
  • -45%
Hau. Psy, pieski i bestie w baśniach, mitach i wierzeniach miękka
27,45 zł 49.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka

Polecane

  • -39%
Porzekadła twarda
36,53 zł 59.89
Dodaj do koszyka
  • -34%
Uwagi o rzeźbie Teksty twarda
21,13 zł 32.00
Dodaj do koszyka
  • -64%
Cyberpunk 1982-2020 twarda
16,19 zł 44.98
Dodaj do koszyka
  • -35%
Czerwona księga twarda
84,22 zł 129.57
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Problemy wczesnej edukacji 2/2014

4.4/5 ( 8 ocen )
    5
    3
    4
    5
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.