- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Oprawa miękka |
Problematyka monografii skoncentrowana jest wokół ekonomicznych i prawnych wyzwań, z jakimi mierzą się jednostki samorządu terytorialnego (JST) w Polsce podczas realizacji zadań publicznych. Zamierzeniem badawczym podjętym przez autorki była analiza głównych problemów (społeczno-ekonomicznych, finansowych, prawnych) napotykanych aktualnie przez JST przy realizacji zadań publicznych. W opracowaniu uwzględniono także następstwa, jakie w tym zakresie wynikają dla JST, związane z sytuacjami nagłymi i nieprzewidzianymi, takimi jak pandemia COVID-19 i będący jej konsekwencją kryzys gospodarczy czy też wojna w Ukrainie.
Publikacja ze względu na swój interdyscyplinarny charakter przeznaczona jest dla wielu środowisk. Przede wszystkim dla naukowców zainteresowanych interdyscyplinarną problematyką realizacji zadań publicznych przez samorząd terytorialny w Polsce, decydentów politycznych, menedżerów zarządzających jednostkami samorządu terytorialnego i innymi instytucjami oraz studentów kierunków społecznych (nauki prawne, ekonomia i finanse, nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna).
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Oprawa: | miękka |
ISBN: | 9788379726769 |
Wprowadzono: | 05.05.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.