Praktyki ambush marketingu - Monika Piątkowska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Praktyki ambush marketingu (miękka)

jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez

książka

  • Wydawnictwo Rozpisani.pl
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 178
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Praktyki ambush marketingu, jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez - opis produktu:

Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu oraz najczęściej wykorzystywanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze przedmiotu zarówno polsko-, jak i anglojęzycznej oraz przedstawiły różnorodne podejścia do klasyfikowania samych przypadków praktyk ambush marketingu.
Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów.
Książka polecana jest w szczególności studentom różnych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli również skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia atrakcyjnego wydarzenia, a także praktycy świadczący usługi marketingu sportowego.

Książka Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez, pochodzi z wydawnictwa Rozpisani.pl. Autorami książki są Monika Piątkowska, Sylwia Gocłowska. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Praktyki ambush marketingu liczy 178 stron. Jej wymiary to 165x235. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Monika Piątkowska, Sylwia Gocłowska - przeczytaj też

Polecane

  • -16%
Delegowanie pracowników miękka
154,84 zł 184.34
Dodaj do koszyka
  • -44%
Kodeks karny. Część ogólna Komentarz twarda
185,45 zł 331.17
Dodaj do koszyka
  • -24%
Prawo cywilne miękka
52,32 zł 68.84
Dodaj do koszyka
  • -37%

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Praktyki ambush marketingu, jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez

4.3/5 ( 4 oceny )
    5
    2
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.