książka
Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
`Praktyka brandingu` to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można `dotknąć`. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec?
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Słowa i Myśli |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 02.12.2014 |