Praktyczny marketing miast i regionów - Jacek Pogorzelski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Praktyczny marketing miast i regionów (miękka)

  • Promocja
    image-promocja

książka

  • Wydawnictwo Nieoczywiste
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 240
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy
  • Okazje na książki w promocji!

Praktyczny marketing miast i regionów - opis produktu:

Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem? ? to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
Robert Stępowski
ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl

Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
Piotr Lutek
Kancelaria Doradcza Synergia

Książka Praktyczny marketing miast i regionów pochodzi z wydawnictwa Nieoczywiste. Autorem książki jest Jacek Pogorzelski. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Praktyczny marketing miast i regionów liczy 240 stron. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Jacek Pogorzelski - przeczytaj też

RECENZJE - Książka - Praktyczny marketing miast i regionów

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: