Pozytywne relacje interpersonalne w zarządzaniu
książka
Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
"Książka zawiera niezwykle staranną, wszechstronną i dogłębną analizę stosunkowo nowego i słabo znanego u nas nurtu w naukach o zarządzaniu określanego mianem Positive Organizational Scholarship [oraz] wyjątkowo udane połączenie wątków teoretycznych i empirycznych opartych na prowadzonych przez Autorkę badaniach. [...] Autorka nie ukrywa osobistego emocjonalnego zaangażowania w promocję pozytywnych relacji międzyludzkich w organizacjach. Nadaje to książce walor swoistej `świeżości`".- prof. dr hab. Andrzej K. Koźmiński
"[Książka] jest opracowaniem dojrzałym i wnoszącym w dyscyplinie nauki o zarządzaniu oryginalne koncepcje, tym samym stanowi znaczące opracowanie w skali kraju. [...] Wartością jest multimetodyczność, a jednocześnie zaproponowanie narzędzi, zmiennych, wymiarów, proponowanie sposobów rozumienia zjawisk. [...] W monografii odnajdujemy wiele konceptualizacji, typologii, schematów klasyfikacyjnych, które z pewnością staną się bazą do dalszych badań prowadzonych przez innych badaczy. [...] Walorem monografii, obok merytorycznego, jest także język i styl wypowiedzi. Profesjonalny, rzeczowy, precyzyjny, a jednocześnie przyjazny czytelnikowi".
- prof. dr hab. Ewa Stańczyk-Hugiet
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 13.01.2018 |