Potęga kultowej marki (twarda)
W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanówksiążka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Niech klienci będą wyznawcami!* Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
* Budowanie społeczności fanów promujących markę
* Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę- czyli jak? Odpowiedź na to pytanie -- popartą wieloletnimi badaniami autorów -- znajdziesz właśnie w tej książce.
Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:
* Star Trek
* Harley-Davidson
* Klub Książki Oprah Winfrey
* World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
* Apple Computer
* Volkswagen Garbus
* Jimmy Buffett
* Buty Vans
* Linux.
Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 01.04.2009 |