Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Potęga kultowej marki (twarda)

W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Niech klienci będą wyznawcami!

* Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
* Budowanie społeczności fanów promujących markę
* Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach

Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę- czyli jak? Odpowiedź na to pytanie -- popartą wieloletnimi badaniami autorów -- znajdziesz właśnie w tej książce.

Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:

* Star Trek
* Harley-Davidson
* Klub Książki Oprah Winfrey
* World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
* Apple Computer
* Volkswagen Garbus
* Jimmy Buffett
* Buty Vans
* Linux.

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 01.04.2009

RECENZJE - książki - Potęga kultowej marki, W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0