Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce - Marcin Janowski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Szczeciński
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 136
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy
  • Okazje na książki w promocji!

Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce - opis produktu:

Do najważniejszych aspektów przyczyniających się do sukcesu w kreowaniu marki przez operatorów usług kurierskich zaliczyć można przede wszystkim (poza długim czasem i konsekwencją działania) odpowiednią relację ceny do jakości usługi, trafne odczytywanie oczekiwań klientów docelowych, wartość dodaną usługi, innowacyjność oraz wykorzystanie nowoczesnych mediów do kształtowanie czynnika lojalnościowego. Są to obok wielu innych aspektów konieczne warunki, które muszą zostać spełnione i odpowiednio ze sobą skorelowane, aby marka była wyróżnikiem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. Warto zaznaczyć, że pominięcie tych podstawowych kryteriów w kreowaniu marki może przyczynić się nie tylko do strat finansowych, lecz także utraty zaufania i pozycji na rynku, co jest o wiele bardziej odczuwalne w skutkach dla operatorów świadczących usługi kurierskie niż utrata środków finansowych.<BR>W monografii dokonano analizy zjawisk marki i lojalności klientów, odnoszących się do rynku usług kurierskich w Polsce. Ponadto analiza materiałów wtórnych została pogłębiona o wyniki badań pierwotnych popytowej strony opisywanego rynku. Materiał badawczy, uzyskany z wykorzystaniem metod computer-assisted web interview oraz paper & pen personal interview, został poddany analizie za pomocą czterech współczynników korelacji: T-Czuprowa, V-Cramera, C-Pearsona i C-Pearsona skorygowanego.<BR><STRONG>- ze Wstępu</STRONG><BR>

Książka Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce pochodzi z wydawnictwa Uniwersytet Szczeciński. Autorem książki jest Marcin Janowski. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce liczy 136 stron. Jej wymiary to 170x240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: