Postkomunikatywna dydaktyka języków obcych w dobie technologii informacyjnych. Teoria i praktyka
książka
Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Ze wstępu Autorki:`Książkę tę adresuję do nauczycieli języków obcych i studentów, którzy chcą się dowiedzieć, co glottodydaktyka proponuje dziś, ponad 30 lat od wprowadzenia metody komunikatywnej. W ostatnich latach pojawiło się wiele publikacji zawierających krytyczną refleksję stosowanego obecnie modelu nauczania języków obcych. W mojej książce odwołuję się do nich, ale nie ograniczam się tylko do teorii. Jest jej tyle, ile potrzeba, aby zrozumieć konieczność i kierunek proponowanych rozwiązań. Omawiając je, odwołuję się do przedstawionych wcześniej koncepcji teoretycznych. Czytelnik widzi więc, jak idee dydaktyki konstruktywistycznej znalazły zastosowanie w konkretnym projekcie internetowym lub na lekcji.`
O Autorce:
Doktor Marzena Żylińska jest wykładowcą metodyki w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Toruniu. We współpracy z dydaktykami z Finlandii, Niemiec i Francji prowadzi międzynarodowe edukacyjne projekty internetowe (w roku 2005 nagroda European Language Label). Obecnie bierze udział w pilotażowym projekcie wdrażania platform edukacyjnych w nauczaniu języków obcych.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Fraszka Edukacyjna |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 31.07.2007 |