Portugalski Rozmówki na każdy wyjazd
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Edgard |
Data wydania 2018 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 264 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Rozmówki na każdy wyjazd to poręczna publikacja z użytecznymi zwrotami, słówkami i wyrażeniami, które na pewno przydadzą się podczas podróży służbowej czy turystycznej, wyjazdu na praktyki, studia czy staż za granicą. Rozmówki zostały wzbogacone o niezbędnik turystyczny: ciekawostki i praktyczne rady dotyczące portugalskiej kultury czy zwyczajów.
Zdania i zwroty zebrane w Rozmówkach na każdy wyjazd zostały dobrane w taki sposób, by odpowiadały na potrzeby podróżujących do Portugalii. Z Rozmówkami porozumiesz się na policji, na poczcie, w sklepie, w przychodni, w pubie czy w muzeum. Zapytasz o ceny biletów, poprowadzisz prostą konwersację, złożysz zamówienie i poprosisz o pomoc.
Wymowa nie sprawi Ci większych trudności dzięki uproszczonemu zapisowi wymowy przy każdym wyrażeniu oraz wskazówkom fonetycznym. W zrozumieniu odpowiedzi pomoże Ci dwujęzyczny słowniczek i podstawowe informacje o gramatyce.
Z Rozmówkami na każdy wyjazd:
- poznasz przydatne zwroty i wyrażenia
- porozumiesz się w lokalnym języku z mieszkańcami
- zrozumiesz szyldy, napisy i komunikaty
- opanujesz podstawy wymowy
- dowiesz się więcej o Portugalii i jej mieszkańcach
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Nauka języków, język portugalski |
Wydawnictwo: | Edgard |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2018 |
Wymiary: | 105x145 |
Liczba stron: | 264 |
ISBN: | 978-83-65884-69-5 |
Wprowadzono: | 10.03.2018 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.