SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ponadczasowy hit

O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Liczba stron 272
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Jak to możliwe, że film ąSkazani na Shawshanką nie osiągnął sukcesu w momencie premiery, lecz z czasem zarobił 100 milionów dolarów i stał się obrazem kultowym?

Jak to możliwe, że książka `48 praw władzy` nie trafia na listy bestsellerów od ponad dekady, a mimo to jej sprzedaż przekroczyła milion egzemplarzy?

Jak to możliwe, że członkowie grupy Iron Maiden nadal są w stanie wypełniać stadiony fanami swojej twórczości, choć od 40 lat nie mogą liczyć na szerszą obecność w radiu czy telewizji?

Jak stworzyć coś, co z czasem będzie zyskiwać na wartości?
Przeważająca część nowości znika z rynku równie szybko, jak się na nim pojawia. Dotyczy to wszystkich branż, od książek począwszy, na narzędziach skończywszy. Jeśli już jakiś produkt odnosi sukces, najczęściej jest gwiazdą jednego sezonu - po pięciu latach nikt o niej nie pamięta. Mimo to każdy potrafi wymienić książkę lub film, do którego wraca mimo upływu czasu. Co ciekawe, te ponadczasowe hity często w momencie premiery nie cieszyły się dużą popularnością. Ich wartość raczej rosła stopniowo, z upływem lat. Każdy, kto chciałby dołączyć efekt swojej pracy do tego elitarnego grona, powinien zadać sobie pytanie: jakie mechanizmy rządzą tworzeniem takich dzieł?

W tej książce nie znajdziesz prostej recepty na krótki sukces. Dowiesz się natomiast, jak pracowały najwybitniejsze umysły naszych czasów stojące za powodzeniem największych bestsellerów ostatnich lat. Przekonasz się, że nie istnieje jedna metoda kreowania dzieł, które mogłyby zdobyć wiernych odbiorców na dekady. Istnieje za to bardzo ważny sposób postrzegania relacji między dziełem a jego odbiorcą. Między fazą projektowania czy kreowania a fazą marketingu nie może być wyraźnej granicy. Cel, któremu ma służyć produkt, oraz wizja docelowych odbiorców towarzyszą myślom i działaniom autora od pierwszego dnia pracy nad dziełem. Innymi słowy, holistyczne traktowanie tego procesu zwiększa szansę dzieła na przetrwanie próby czasu. I do takiego właśnie holistycznego podejścia zainspiruje Cię ta książka.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

tworzyć z myślą o trwałości dzieła - jak Rick Rubin, współautor sukcesu Adele, Jay-Z czy Red Hot Chili Peppers
rygorystycznie kontrolować każdy ważny dla odbiorcy element dzieła - jak Tim Ferriss, autor uwielbianych od lat książek
uchwycić nie tylko ducha swoich czasów, ale także to, co ponadczasowe - jak Jerry Seinfeld, którego znakomity sitcom wszedł do współczesnego kanonu
wykorzystać wsparcie zespołu i otrzymywane informacje zwrotne na możliwie wczesnym etapie - jak Harper Lee, która zmieniła słaby rękopis w klasykę współczesnej literatury
budować platformę wiernych i oddanych zwolenników - jak Winston Churchill, Stefan Zweig czy Lady Gaga
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 0x0
Liczba stron: 272
ISBN: 9788328344112
Wprowadzono: 11.03.2019

RECENZJE - książki - Ponadczasowy hit, O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu - Ryan Holiday

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

3.8/5 ( 5 ocen )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: