Pomoc społeczna Idea rozwój instytucje
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo PWN |
Data wydania 2022 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 536 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Unikatowy podręcznik przedstawiający po raz pierwszy w Polsce interdyscyplinarną, całościową analizę pomocy społecznej. Publikacja skierowana jest do studentów kierunków związanych z obszarami pomocowymi, szczególnie pracy socjalnej, polityki społecznej czy pedagogiki społecznej oraz do osób związanych z profesjami i zawodami pomocowymi (np. pracowników socjalnych), badaczy zajmujących się kwestiami społecznymi, dziennikarzy, samorządowców i wszystkich wrażliwych na problemy społeczne.
Podręcznik prezentuje m.in.:
genezę i rozwój pomocy drugiemu człowiekowi;
unormowania prawne, organizację, funkcje i świadczenia w pomocy społecznej;
działania pomocy społecznej w obszarze wsparcia rodzin, osób z niepełnosprawnościami, seniorów, osób z uzależnieniami czy w kryzysie bezdomności;
beneficjentów i kadry pomocy społecznej;
zarządzanie, diagnozowanie i międzynarodowy wymiar pomocy społecznej;
najnowsze tendencje w tym obszarze polityki społecznej.
Autorzy poszczególnych rozdziałów tworzą grono niemal czterdziestu polskich naukowców i praktyków pomocy społecznej z prawie wszystkich liczących się polskich ośrodków naukowych zajmujących się polityką społeczną.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Nauki społeczne, Socjologia |
Wydawnictwo: | PWN |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2022 |
Wymiary: | 165x235 |
Liczba stron: | 536 |
ISBN: | 9788301221140 |
Wprowadzono: | 18.03.2022 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.