Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business / Grzegorz Leszczyński | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
  • image

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Gab
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 320
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business - opis produktu:

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane.

`Zawartość książki jest efektem rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży. To ich pytaliśmy o potrzeby informacyjne, prowadzone analizy i badania oraz projekty, które chcieliby podjąć w przyszłości. Pracując nad książką, opieraliśmy się także na własnych doświadczeniach ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na rynku business-to-business. Inspiracji szukaliśmy również w innych publikacjach, zwłaszcza metodycznych`.
(fragment wstępu)


`Dobór wskaźników omówionych w książce dowodzi znaczącej wiedzy autorów w zakresie specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Wieloletnie doświadczenia autorów, wyniesione w toku realizacji projektów na rzecz praktyki biznesu, zaowocowały opracowaniem, które dobrze się czyta, jest aktualne i może wzbudzić zainteresowanie nie tylko wąskiego grona specjalistów, lecz także szerokiego kręgu marketerów i handlowców, którzy na co dzień stykają się z problemami opisywanymi w tej książce`.
dr hab. Maciej Mitręga, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

`Publikacja z jednej strony odpowiada na potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, z drugiej zaś podsumowuje praktyczne doświadczenia autorów z zakresu badań i analiz sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Niewątpliwie takiej książki na polskim rynku brakowało - z pewnością stanie się ona obowiązkową pozycją dla wielu przedmiotów i kursów. Jestem również przekonany, że praktyczne podejście i doświadczenie autorów spotka się z uznaniem praktyków i książka stanie się wartościową pozycją w biblioteczkach menedżerów firm z sektora business-to-business`.
dr hab. Sylwester Białowąs, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
S
Szczegóły

Grzegorz Leszczyński, Aleksandra Kaniewska-Sęba - przeczytaj też

Zobacz również

  • -30%
SMS-owa Gra

Anna Szlęzak

miękka
26,40 zł 37.71
  • -30%
  • -35%
  • RRecenzje
  • Książka
  • Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
4.5/5 ( 6 ocen )
    5
    5
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Książka jest poświęcona problematyce zarządzania szeroko rozumianymi wynikami przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru i raportowania dokonań. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym: - Jaka jest relacja między systemem kontroli zarządczej a systemem...

  • Książka adresowana jest do studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerskich, a także do praktyków życia gospodarczego, w szczególności do pracowników służb finansowych i analityków finansowych, którzy chcą pogłębić wiedzę dotyczącą zagadnień płynności finansowej.

  • Książka ma na celu przedstawienie metod pomiaru ryzyka gospodarczego na podstawie danych pochodzących ze sprawozdań finansowych, z jednoczesnym wskazaniem możliwości zastosowania modelu pomiaru ryzyka gospodarczego opartego na metodologii pomiaru z wykorzystaniem systemu klas ryzyka, przy użyciu...

  • We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat...

  • Książka jest poświęcona problematyce zarządzania szeroko rozumianymi wynikami przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru i raportowania dokonań. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym: - Jaka jest relacja między systemem kontroli zarządczej a systemem...

  • Niniejsza książka łączy dwa nurty działalności naukowej autorki - metodologiczny i teoretyczny. Przedstawia krytykę klasycznej teorii testów psychologicznych. Po raz pierwszy w literaturze polskiej opisano w niej nowe sposoby oceny rzetelności testów (przykłady wraz z obliczeniami), wynikające z...