Pomiar kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa
książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Opracowanie prezentuje wyniki badań dotyczących pomiaru kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie. Jest to szczegółowa charakterystyka kryteriów pomiaru, wzmocniona merytorycznym uzasadnieniem [ich] doboru. Przedstawiony raport stanowi interesujący materiał żródłowy i wartościową bazę metodologiczną. Fakt, iż prowokuje do dalszych pytań [i] dyskusji, świadczy o jego bogactwie intelektualnym, a także olbrzymiej wadze poruszanej problematyki. Tematykę tę niezmiernie rzadko podejmuje w Polsce środowisko ekonomiczne, a przecież zajmuje ona ważne miejsce w literaturze światowej. Interesująca materia badawcza, brak dostatecznej liczby publikacji na ten temat na naszym rynku wydawniczym, ale przede wszystkim bardzo dobre przygotowanie merytoryczne autorów gwarantuje sukces książki i [świadczy o] jej przydatności zarówno dydaktycznej, jak i badawczejprof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski recenzent książki Podjęta próba ujęcia modelowego stanowi niewątpliwie interesującą propozycję pomiaru kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie. Na uwagę zasługuje konsekwentnie stosowane przez autorów podejście, polegające na rozwijaniu sprawdzonej formuły pomiaru stosowanej przez firmę Skandia, dotyczącej finansów, klientów, procesów, rozwoju oraz ludzi. Szczegółowy dobór kryteriów wykazuje się możliwościami dalszych ich modyfikacji, zależnie od potrzeb wynikających z przeobrażeń w działalności przedsiębiorstwa prof. dr hab. Mirosław Kwieciński recenzent badań
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 26.02.2007 |