Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Pomiar kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa

książka

Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

"&#8222;Opracowanie prezentuje wyniki badań dotyczących pomiaru kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie. [&#8230;] Jest to szczegółowa charakterystyka kryteriów pomiaru, wzmocniona merytorycznym uzasadnieniem [ich] doboru. [&#8230;] Przedstawiony raport stanowi interesujący materiał źródłowy i wartościową bazę metodologiczną. Fakt, iż prowokuje do dalszych pytań [i] dyskusji, świadczy o jego bogactwie intelektualnym, a także olbrzymiej wadze poruszanej problematyki. Tematykę tę niezmiernie rzadko podejmuje w Polsce środowisko ekonomiczne, a przecież zajmuje ona ważne miejsce w literaturze światowej. [&#8230;]<BR> Interesująca materia badawcza, brak dostatecznej liczby publikacji na ten temat na naszym rynku wydawniczym, ale przede wszystkim bardzo dobre przygotowanie merytoryczne autorów gwarantuje sukces książki i [świadczy o] jej przydatności zarówno dydaktycznej, jak i badawczej&#8221;.<BR> <BR> prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski &#8211; recenzent książki<BR> <BR> <BR> &#8222;Podjęta próba ujęcia modelowego stanowi niewątpliwie interesującą propozycję pomiaru kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie. Na uwagę zasługuje konsekwentnie stosowane przez autorów podejście, polegające na rozwijaniu sprawdzonej formuły pomiaru stosowanej przez firmę Skandia, dotyczącej finansów, klientów, procesów, rozwoju oraz ludzi. [&#8230;] Szczegółowy dobór kryteriów wykazuje się możliwościami dalszych ich modyfikacji, zależnie od potrzeb wynikających z przeobrażeń w działalności przedsiębiorstwa&#8221;.<BR> <BR> prof. dr hab. Mirosław Kwieciński &#8211; recenzent badań<BR>"
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 26.02.2007

RECENZJE - książki - Pomiar kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa

4.6/5 ( 13 ocen )
  • 5
    11
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0