Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

POLSKI OUTDOOR (twarda)

REKLAMA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ

książka

Wydawnictwo Klucze
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Album zdjęć Elżbiety Dymnej i Marcina Rutkiewicza o reklamie zewnętrznej w Polsce. Od Autorów: Każda grupa interesu ma własny sposób wyrażania opinii. Górnicy palą opony, pielęgniarki rozbijają miasteczka namiotowe, rolnicy wysypują zboże, żądający obwodnicy chodzą po pasach. Nasza grupa interesu składa się z architektów, urbanistów, grafików komputerowych, krytyków sztuki, ludzi pióra, designerów, filmowców, muzyków i generalnie wszystkich innych, dotkniętych nieszczęściem wrażliwości estetycznej.Drogą urzędową osiągnęliśmy już wszystko. Po naszej prezentacji w Sejmie, Nadzwyczajna Komisja Przyjazne Państwo wystosowała do premiera dezyderat, postulujący rozpoczęcie prac nad ustawą regulującą rynek reklamy zewnętrznej w Polsce. Dokument ten był oparty w całości o nasze postulaty w tej kwestii. Rząd odpowiedział wymijająco. Jedyną rzeczą, jaką nasza grupa interesu może teraz rzucić w Radę Ministrtów, jest ten album.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Klucze
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 12.11.2009

RECENZJE - książki - POLSKI OUTDOOR, REKLAMA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ

4.7/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0