POLITYCZNA HISTORIA MEDIÓW W POLSCE W XX WIEKU
książka
Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Polityczna historia mediów to nie tylko polityka medialna oraz ustrojowe i prawne warunki ich funkcjonowania. To dzieje poszczególnych tytułów, stacji radiowych i telewizyjnych, relacje między nimi oraz doświadczenia organizacji dziennikarskich - ich status i zakres samodzielności. To treść mediów i wartości, do których się odwoływały, a także przekonania i okoliczności działania wydawców i dziennikarzy, ich związki ze światem polityki, przynależność do partii i innych gremiów politycznych. Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku jest pierwszym całościowym wykładem poświęconym związkom polskich mediów i polityki na przestrzeni XX wieku.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 03.07.2009 |