Podstawy zarządzania firmą. Modele, metody, praktyka.
książka
Wydawnictwo Antykwa |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Książka ma za zadanie odpowiedzieć na pytanie, jakie czynniki determinują efektywną działalność firmy, w odniesieniu do takich obszarów jak: system zarządzania strategicznego, zarządzanie marketingowe, planowanie i finanse, zasoby ludzkie, struktura organizacyjna, instytucje zarządzania w podmiotach gospodarczych, system informacji menedżerskiej, zarządzanie jakością, zarządzanie operacyjne. Dobór tematyki prezentowanej w książce został podyktowany potrzebami polskiego przedsiębiorstwa. Zamieszczony materiał empiryczny, rozwiązania organizacyjne, plany, programy rozwojowe służą jako przykłady ilustrujące działalność menedżerską w praktyce. Książka jest adresowana do studentów i wykładowców kierunków zarządzania i marketingu, jak również do praktyków-menedżerów, rad nadzorczych, zespołów badawczych.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Antykwa |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |