Podstawy zarządzania firmą. Modele, metody, praktyka.

książka

Wydawnictwo Antykwa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka ma za zadanie odpowiedzieć na pytanie, jakie czynniki determinują efektywną działalność firmy, w odniesieniu do takich obszarów jak: system zarządzania strategicznego, zarządzanie marketingowe, planowanie i finanse, zasoby ludzkie, struktura organizacyjna, instytucje zarządzania w podmiotach gospodarczych, system informacji menedżerskiej, zarządzanie jakością, zarządzanie operacyjne. Dobór tematyki prezentowanej w książce został podyktowany potrzebami polskiego przedsiębiorstwa. Zamieszczony materiał empiryczny, rozwiązania organizacyjne, plany, programy rozwojowe służą jako przykłady ilustrujące działalność menedżerską w praktyce. Książka jest adresowana do studentów i wykładowców kierunków zarządzania i marketingu, jak również do praktyków-menedżerów, rad nadzorczych, zespołów badawczych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Antykwa
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Podstawy zarządzania firmą. Modele, metody, praktyka.

4.6/5 ( 18 ocen )
  • 5
    13
  • 4
    4
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1