Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Podstawy marketingu produktu

Wybrane zagadnienia

książka

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Niniejsze opracowanie stanowi pomoc dydaktyczną w zakresie marketingu produktu. Zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano za pomocą zamieszczonych przykładów. Ogólne potraktowanie wybranych zagadnień z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter i nie ogranicza grona jego potencjalnych adresatów i użytkowników. Przykłady z rynku turystycznego, które obrazujące różne metody marketingowe, czynią ów skrypt szczególnie użytecznym dla studentów kierunków turystycznych o profilu zarządzania i marketingu. Opracowanie może zatem stanowić teoretyczną kanwę i przyczynek do dalszych studiów związanych z marketingiem specjalistycznym, powiązanym z usługami turystycznymi i rekreacyjnymi.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 20.12.2012

RECENZJE - książki - Podstawy marketingu produktu, Wybrane zagadnienia

4/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0