Podstawy marketingu produktu - Roman Dawid Tauber - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Podstawy marketingu produktu (miękka)

Wybrane zagadnienia

książka

Podstawy marketingu produktu, Wybrane zagadnienia - opis produktu:

Niniejsze opracowanie stanowi pomoc dydaktyczną w zakresie marketingu produktu. Zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano za pomocą zamieszczonych przykładów. Ogólne potraktowanie wybranych zagadnień z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter i nie ogranicza grona jego potencjalnych adresatów i użytkowników. Przykłady z rynku turystycznego, które obrazujące różne metody marketingowe, czynią ów skrypt szczególnie użytecznym dla studentów kierunków turystycznych o profilu zarządzania i marketingu. Opracowanie może zatem stanowić teoretyczną kanwę i przyczynek do dalszych studiów związanych z marketingiem specjalistycznym, powiązanym z usługami turystycznymi i rekreacyjnymi.

Książka Podstawy marketingu produktu Wybrane zagadnienia, pochodzi z wydawnictwa Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Autorami książki są Roman Dawid Tauber, Grażyna Adamczyk. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Podstawy marketingu produktu liczy 136 stron. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Podstawy marketingu produktu, Wybrane zagadnienia

4/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.