Podstawy marketingu produktu
Wybrane zagadnienia książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Niniejsze opracowanie stanowi pomoc dydaktyczną w zakresie marketingu produktu. Zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano za pomocą zamieszczonych przykładów. Ogólne potraktowanie wybranych zagadnień z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter i nie ogranicza grona jego potencjalnych adresatów i użytkowników. Przykłady z rynku turystycznego, które obrazujące różne metody marketingowe, czynią ów skrypt szczególnie użytecznym dla studentów kierunków turystycznych o profilu zarządzania i marketingu. Opracowanie może zatem stanowić teoretyczną kanwę i przyczynek do dalszych studiów związanych z marketingiem specjalistycznym, powiązanym z usługami turystycznymi i rekreacyjnymi.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 20.12.2012 |