Podstawy kompleksowego zarządzania jakością TQM. - Jerzy Łańcucki - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Podstawy kompleksowego zarządzania jakością TQM.

książka

Podstawy kompleksowego zarządzania jakością TQM. - opis produktu:

TQM postrzegane jest przez jednych jako niezbędny element osiągnięcia konkurencyjności i warunek sukcesu na rynku a przez innych jako przejściowa moda w zarządzaniu nie przynosząca w dodatku organizacji żadnych wymiernych korzyści. W pracy podjęto próbę przedstawienia podstawowych komponentów TQM. Za najważniejszy uznano zespół czynników kształtujących kulturę jakości. W zespole tym mieszczą się: skupienie uwagi na kliencie (zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym), procesowe podejście, zaangażowanie najwyższego kierownictwa i wszystkich pozostałych pracowników a także ciągłe doskonalenie. Pomnażanie tych wartości jest możliwe jedynie przy sprawnej komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej) oraz odpowiednim doborze środków z zakresu motywacji. Drugi komponent stanowią systemy zarządzania zarówno jakością jak i środowiskiem oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. Integracja tych systemów, w praktycznym wymiarze, powinna w istotny sposób wpłynąć na wzrost satysfakcji osiąganej przez wszystkie zainteresowane podmioty a więc klientów, właścicieli, wspólnoty lokalne jak i całe społeczeństwo. Trzeci komponent stanowią narzędzia i techniki wykorzystywane w zarządzaniu wraz ze statystycznym sterowaniem procesem. Zmieniające się nieustannie warunki życia i gospodarowania we współczesnym świecie powodują, że omówione w pracy komponenty a także ich katalog będą ulegać ilościowym i jakościowym przemianom. W związku z powyższym TQM należy traktować jako system otwarty, podlegający ciągłej ewolucji. Kolejne wydanie podręcznika (trzecie na przestrzeni pięciu lat) może świadczyć o tym, że treści i sposób ich prezentacji w książce spotkały się z aprobatą znacznego grona czytelników.

Książka Podstawy kompleksowego zarządzania jakością TQM. pochodzi z wydawnictwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Autorem książki jest Jerzy Łańcucki. Książka Podstawy kompleksowego zarządzania jakością TQM. liczy 389 stron. Jej wymiary to 170x239.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -22%
Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli twarda
35,02 zł 44.89
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -23%
Lawendowa Mafia Z papieżami i biskupami przeciwko homoklikom w Kościele miękka
26,81 zł 34.82
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -35%
Powrót do Jedwabnego 2 miękka
29,18 zł 44.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -33%
Artysta miękka
16,75 zł 25.00
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -35%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,18 zł 44.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Podstawy kompleksowego zarządzania jakością TQM.

4.5/5 ( 16 ocen )
    5
    13
    4
    0
    3
    2
    2
    0
    1
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.