Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego
Podejście integracyjno-inkluzyjne książka
Wydawnictwo Księgarnia Akademicka |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Książka Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno inkluzyjne jest pracą interdyscyplinarną. (... ) Łączy więc wiele dziedzin nauki takich jak glottodydaktyka, językoznawstwo polonistyczne, kulturoznawstwo, komunikacja, ale też pedagogika i socjologia. (... ) Przedstawione cele pracy są bardzo ambitne. Monografia ma być z jednej strony "nową" dydaktyką języka, z drugiej - zakreślać obszary wiedzy interdyscyplinarnej, koniecznej do realizacji tego celu. (... ) Rzeczywiście, obecność uczniów z doświadczeniem migracyjnym wymaga zupełnie innej dydaktyki. (... ) Edukacja takich dzieci narzuca konieczność interdyscyplinarności i koncepcji połączenia kształcenia językowego z nauczaniem międzykulturowym, dydaktyką wielojęzyczności, edukacją włączającą i edukacją pozytywną. (... ) Przedstawione szerokie obszary naukowe dotyczące nowej dydaktyki wymagają starannego przygotowania nauczyciela, specyficznej organizacji procesu dydaktycznego i działań legislacyjnych.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Księgarnia Akademicka |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 27.07.2018 |