Pochodzenie marek - Al Ries - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Pochodzenie marek (twarda)

Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 240
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Pochodzenie marek, Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - opis produktu:

Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?

* Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
* Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
* Wprowadź nowy produkt na rynek

Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.

W książce Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.

* Strategia dzielenia i podbijania rynku
* Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
* Produkty uniwersalne
* Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
* Zasady przetrwania na rynku
* Tworzenie kategorii dla produktów
* Wprowadzenie marki na rynek

Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.

Książka Pochodzenie marek Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorami książki są Al Ries, Laura Ries. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Pochodzenie marek liczy 240 stron. Jej wymiary to 176x250. Oprawa jest twarda.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Pochodzenie marek, Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

4.6/5 ( 5 ocen )
    5
    3
    4
    2
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.