Pochodzenie marek (twarda)
Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesieksiążka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?* Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
* Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
* Wprowadź nowy produkt na rynek
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.
W książce Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.
* Strategia dzielenia i podbijania rynku
* Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
* Produkty uniwersalne
* Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
* Zasady przetrwania na rynku
* Tworzenie kategorii dla produktów
* Wprowadzenie marki na rynek
Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 31.03.2009 |