Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy - Peters Diane McFerrin - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

książka

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 295
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy - opis produktu:

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

- jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
- jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
- jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturze organizacji,
- jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.

Jest to książka 'inna niż wszystkie' i właśnie dlatego szczególnie potrzebna w trudnym czasie, jaki nadszedł dla biznesu. Dowiadujemy się z niej, jak budowaćautentyczne morale załogi, podstawę odporności firmy na kryzysy i uskrzydlającej motywacji na czas dobrej passy.

Książka Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorami książki są Peters Diane McFerrin, Hal F. Rosenbluth. Książka Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy liczy 295 stron. Jej wymiary to 175x245.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Oprawa: miękka
  • Wymiary: 175x245
  • Ilość stron: 295
  • ISBN: 978-83-7526-654-2
  • Wprowadzono: 19.12.2008

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -22%
Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli twarda
35,02 zł 44.89
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -23%
Lawendowa Mafia Z papieżami i biskupami przeciwko homoklikom w Kościele miękka
26,81 zł 34.82
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -35%
Powrót do Jedwabnego 2 miękka
29,18 zł 44.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -33%
Artysta miękka
16,75 zł 25.00
Dodaj do koszyka
  • -34%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,63 zł 44.90
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

4.5/5 ( 8 ocen )
    5
    6
    4
    1
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.