Personal branding - Mateusz Grzesiak - Książka | Gandalf.com.pl
tel: +48 42 252 39 23 email: info@gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Personal branding (twarda)

Czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

książka

Personal branding, Czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą - opis produktu:

Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand - spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Dr Mateusz Grzesiak - psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych.

Napisał 17 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu.

Ostatnio, wraz muzykiem i kompozytorem Pawbeats (Marcin Pawłowski) nagrał płytę pt. Anioły i Demony. Jak sam mówi o tym projekcie: On [Pawbeats - przyp.] stworzył niesamowitą muzykę, a ja napisałem słowa. Wyobraź sobie, że bierzesz konkretne badania, analizy psychologiczne i dane socjologiczne, po czym zamieniasz je w historie, z którymi każdy się może zidentyfikować i do nich robisz muzykę - tak właśnie zrobiliśmy my. Płyta ukazała się nakładem Step Records.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • Recenzje Recenzje
    image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
  • Książka
  • Personal branding, Czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
5/5 ( 3 oceny )
    5
    3
    4
    0
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Qultura słowa

  • 31-10-2019
  • 21:04

Jak zbudować markę osobistą?
Dlaczego niekiedy jesteśmy skłonni wpłacić datek na dany cel tylko za sprawą osoby poruszającej tę kwestię? Dlaczego tak chętnie wracamy do danego sprzedawcy, omijając inne osoby, nawet jeśli byłaby szansa na nieco większą zniżkę na dany produkt? Dlaczego zwracamy uwagę właśnie na tę osobę? Dlaczego chcemy wspierać pewnych ludzi, pomagać im, a nawet za nimi podążać? Kluczem do rozwiązania tej zagadki jest stwierdzenie, że wszystkie te osoby, za którymi się opowiadamy, są ? markami osobistymi.
O tym, czym dokładnie jest personal branding, jak zbudować swoją osobistą markę w taki sposób, by wspierała nas w tym, co chcemy osiągnąć, w realizacji naszych celów? Jak stać się lepszą i bardziej efektywną wersją samego siebie? Odpowiedź na te pytania przynosi książka Mateusza Grzesiaka pt. ?Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą?. Opublikowana nakładem Wydawnictwa OnePress książka to swego rodzaju instrukcja budowania marki osobistej. Napisana przez prawdziwego eksperta pozycja umożliwi nam osiągnięcie wszystkiego, co tylko chcemy, dzięki podkreśleniu swoich zalet, a także przekształceniu w nie swoich słabych stron. To warty szczególnej uwagi podręcznik, adresowany do wszystkich tych osób, które pragną osiągnąć szeroko rozumiany sukces, które wierzą w ideę pracy nad sobą. Dzięki lekturze oddajemy się w ręce specjalisty w zakresie kształtowania marki osobistej, który krok po kroku pomaga nam budować nasze nowe ?Ja? we wszystkich sferach życia.
Książka składa się z dwudziestu siedmiu rozdziałów, z czego pierwsze stanowią swego rodzaju wprowadzenie do personal brandingu, przybliżenie tego terminu, a także przynoszą odpowiedź na pytanie, jakie obszary życiowe wspiera dobrze skonstruowana marka osobista. Dowiemy się również jakie miejsce zajmuje personal brand w badaniach naukowych, a także jak wyglądają różnice w obrazach marki osobistej.
W kolejnych rozdziałach dowiemy się, jakie są kluczowe czynniki efektywności w mediach społecznościowych, poczynając od Facebooka poprzez Twitter aż po Linkedin, poznamy pojęcie archetypu, zastanawiając się jednocześnie nad rolami, jakie pełnimy w życiu. Uwolnimy się także od negatywnych doświadczeń z przeszłości, by stworzona przez nas marka osobista była autentyczna. Dowiemy się także jak posługiwać się marką osobistą w realizacji celów krótko- i długoterminowych, co wspólnego z marką osobistą ma opowiadanie historii, a nawet ? jak kształtować markę osobistą dziecka.
To tylko niektóre z poruszonych przez autora tematów, w sposób kompleksowy ujmujących kwestię tworzenia marki osobistej. Książka daleka jest od typowego poradnika poruszającego powierzchownie tylko najważniejsze kwestie ? zbyt wnikliwie traktuje ona temat, choć jednocześnie zmusza nas (podobnie jak większość poradników) do czynnego uczestniczenia w lekturze. Zagłębienie się w książkę Mateusza Grzesiaka przypomina proces, którego efektem ma być zmiana i stworzenie własnej marki osobistej ? silnej i autentycznej. Pomagają w tym umieszczone w książce zadania, pytania skłaniające do refleksji, pozwalające nam lepiej poznać siebie. Czytelna forma książki, język daleki od naukowej publikacji, liczne przykłady ? to wszystko sprawia, że nie tylko tworzymy swoją markę prowadzeni krok po kroku przez autora, ale zaczynamy rozumieć, jak jest ważna i czemu tak naprawdę ona służy.

Czy recenzja była pomocna?

Thest

  • 24-10-2019
  • 05:09

Świeża wiedza, bardzo użyteczna. Dzisiaj trzeba zadbać o własny wizerunek, jeżeli chcemy coś osiągnąć. Skończyło się siedzenie w kącie i czekanie, że nas ktoś znajdzie i ozłoci. Trzeba wyjść do ludzi z ofertą samego siebie. Z książki Grzesiaka można się tego nauczyć.

Czy recenzja była pomocna?

jertus

  • 20-10-2019
  • 23:24

Błyskotliwie poprowadzony wykład na temat budowania osobistej marki, która jest podniesieniem naszej własnej tożsamości do poziomu drogo sprzedawalnego towaru. Nauczmy się zarabiać na sobie. Tak można streścić nauki Grzesiaka. Książka w pełni uzasadnia, że da się i że warto. Polecam do szybkiego przeczytania, bo własna marka musi pracować.

Czy recenzja była pomocna?