Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i wzrastających wymagań konsumentów
książka
Wydawnictwo Magistri Nostri |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Celem niniejszej książki z jednej strony identyfikacja płynących ze wzmożonej konkurencji i wzrastających oczekiwań konsumentów uwarunkowań funkcjonowania organizacji komercyjnych i niekomercyjnych oraz ustalanie ich wpływu na sytuację organizacji. Z drugiej zaś prezentacja strategii i zasad funkcjonowania stosowanych przez badane organizacje oraz postulowanie adekwatnych zachowań organizacji, pozwalających zdobywać i utrzymywać przewagę konkurencyjną.Aby ten, niewątpliwie ciekawy, dorobek naukowy seminarium zaprezentować w uporządkowanej formie, przygotowano niniejsze opracowanie.
Opierając się na analizie przygotowanych referatów oraz głosów w dyskusji, wskazać można następujące grupy zagadnień, mających aktualnie istotne znaczenie dla problemu "organizacji komercyjnych i niekomercyjnych wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów" :
- organizacje komercyjne i niekomercyjne w gospodarce rynkowej,
- zaspokajanie wszelkich oczekiwań konsumentów - współczesnym wyzwaniem organizacji,
- konkurencyjność organizacji - warunkiem ich istnienia i rozwoju,
- strategie rozwoju i zmian organizacji w gospodarce rynkowej,
- nowoczesne narzędzia zarządzania organizacjami,
- zarządzanie zasobami niematerialnymi w organizacji.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Magistri Nostri |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |