Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

OpenGL

Podstawy programowania grafiki 3D

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

OpenGL na scenę


Podstawy OpenGL czyli co trzeba wiedzieć żeby zacząć tworzyć grafikę troacutejwymiarową przy użyciu tej biblioteki
Programowanie w Open GL czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu
Bez matmy ani rusz czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenie

Darmowa biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki troacutejwymiarowej na roacuteżnych platformach sprzętowych i w roacuteżnych systemach operacyjnych Jej legendarne możliwości doskonalone od 1992 roku do dziś znakomicie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokoacuteł niej mnoacutestwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń ktoacutere przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować swoacutej własny świat w formacie 3D

Jeśli masz ochotę sproacutebować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni ta książka pomoże Ci zrealizować cel Dowiesz się z niej jak zbudowana jest biblioteka jakie zasady rządzą pisaniem programoacutew w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić Nauczysz się przekształcać scenę budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury Poznasz roacuteżne rodzaje buforoacutew i zobaczysz na czym polega antyaliasing Odkryjesz też jak przetwarzać geometrię obiektoacutew i jak tworzyć realistyczne cienie W dodatkach do książki znajdziesz naiast informacje ktoacutere pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami


Co to jest OpenGL
Historia i perspektywy OpenGL
Pierwszy program
Rzutowanie i transformacje
Cieniowanie i oświetlenie
Tekstury i antyaliasing
Zaawansowane przekształcanie geometrii
Cienie
Odwzorowanie środowiska i nieroacutewności powierzchni
Rozszerzenia
Macierze i wektory
Język GLSL


Wykreuj swoacutej świat z OpenGL
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 19.08.2015

RECENZJE - książki - OpenGL, Podstawy programowania grafiki 3D

4.6/5 ( 20 ocen )
  • 5
    14
  • 4
    3
  • 3
    3
  • 2
    0
  • 1
    0